28/4

Ja, då var Blidur besiktigad! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det var inte jättebra, men inte jättedåligt heller. Så nu ska jag klura tills i morgon!

Blidur skötte sig i alla fall väldigt bra och veterinären tyckte att han var en trevlig häst! Han tyckte att han inte fick bli tjockare, så ja, vi får väl se hur det ska gå!

På kvällen, efter att vi hade ätit, så löslongerade jag och Matte honom på ridbanan i alla gångarterna. Eller nä, inte i tölt, men skritt, trav och galopp. Blidur verkade tycka att det var kul! Det var jätteroligt, Matte ropade på Blidur för att han skulle komma till honom, och plötsligt kom två katter rusande till honom istället på ridbanan! Mycket rart!


Böjprov fram


Böjprov bak


"Ja kom då" ropar Matte, och Amiga kommer springade


Strax där efter kom även Pixel, men Blidur stod kvar och tittade på honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0