Inhandlat

Igår var jag och införskaffade skor och snösulor, det blev på Bidermans den här gången med. Och i morgon kväll kommer hovslagaren, så därefter har jag förhoppningsvis en vinterrustad häst, med snösulor och broddar! Det har kommit rätt mycket snö här, så jag hoppas att den ligger kvar nu ett bra tag!

Jag köpte mig även ett par handskar igår, jag letade efter varma vinterhandskar men kom hem med ett par allvädershandskar, men de skulle tydligen vara rätt varma. Jag är lite i valet och kvalet om jag ska lämna tillbaka dem eller inte, har ju inte provat dem ute än. Men och andra sidan så behöver jag även nya mittimellanvarma handskar, så det blir nog bra. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0