Löslongerat

Som sagt så har jag varit bortrest, men i tisdags och onsdags fick Blidur röra sig.

På tisdagen så löslongerade jag honom på ridbanan. Jag hade målet att ha ett kort men intensivt pass och så blev det. Blidur hade ju stått några dagar så då var han rätt pigg vilket var kul. Han travade på riktigt riktigt fint, han har ju fina gångarter, bara han vill och har framåtbjudningen. Nu bjöd han på fint av sig själv. I galoppen var han rätt busig och gjorde lite lufthopp och höll på. Bra att han fick göra av med lite energi!

På onsdagen så var medryttaren ute och hon löslongerade honom. Han hade varit lite segare då men det kan man ju förstå med tanke på farten dagen innan. Jag var upptagen inne med gäster, men såg honom där ute då och då och det såg bra ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0