Var kan man beställa skor?

Som vanligt så kommer snön och överaskar när man minst anar det! Men det är ju ändå december, så man ska ju inte bli förvånad, och mysigt är det ju, även om man känner sig lite smått insnöad!

I går red jag Blidur en sväng på banan på kvällen. Jag kände mig rätt missnöjd efteråt, han var för seg och jag var för snäll och lät honom vara det. I sig gick det väl rätt bra, det vi gjorde, men det kändes ändå inte bra då direkt efteråt. Konstig nog var han segast i början när vi var flera på banan, när de gick in sedan kändes han piggare. Jag trodde nästan att det skulle vara tvärtom.

I dag var medryttaren ute men dessvärre hade jag inte tänkt på att Blidur inte har broddhål fram, så det blev ingen ridning. Det har ju kommit en massa snö!

Håller på o kikar varifrån jag ska beställa skor till Blidur. Jag har ju varit på Hööks flera gånger och velat köpa, men det har alltid varit slut och det verkar inte som om de säljer det via hemsidan. Börjes har bara med två broddhål så vitt jag kan se och jag tror att jag vill ha fyra, eller vad är bäst? Finns det fler ställen man kan beställa ifrån som någon kan rekommendera? Billigt är ju förstås alltid ett plus om det är.

Nu är det sovdags för mig, Paola har varit här och busat med sin moster, så nu är jag så trött!


Kommentarer
Postat av: ulla

Bidemans har skor, ett stort utbud

2009-12-15 @ 21:53:17
Postat av: Sussie

Min erfarenhet säger att 4 broddhål är bäst på vintern. Tyvärr har Bidermans slutat med de bästa snösulorna som nånsin har funnits.

//Sussie

2009-12-16 @ 06:08:02
URL: http://sussiesdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0