Programridning med bedömning

Jag har ju glömt att skriva om vad jag har anmält mig till! Programridning med bedömning, på Sundbyholm den 22 augusti. Fyrgång ska jag rida. Det är Eidfaxi som ordnar det. Vet inte riktigt vad jag gett mig in på, men o andra sidan, får jag dålig bedömning så är det ju bara så helt enkelt, då vet jag vad jag ska träna vidare på.

Skritten, traven och galoppen tror jag kan funka hyfsat, tölten känns ju mer tveksam. Men o andra sidan töltar han på rätt bra när vi är ute i skogen, så förhoppningsvis gör han så då med. Han kanske blir lite stirrig över att vara på ett nytt ställe och då får jag försöka att utnyttja det till att han ska gå framåt ordentligt. Han har ju fina gångarter där längst inne så det gäller bara att plocka fram dem! Jag har ju aldrig förut ridit på en ovalbana, så bara det kan ju bli spännande!

Kommentarer
Postat av: Anette i Bäcketorp

Men gud va spännande och roligt!!! Kommer knipa med tummar o tår så de blir blåa den 22/8 :)

LYCKA TILL!!

Kram Till både dig o Blidur

2009-07-28 @ 18:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0