Snart semester

I dag har Matte fyllt år så den mesta tiden har gått åt till att kalasa idag! Mycket trevligt!

Var ut till Blidur nu ikväll och tänkte först ta en liten barbackatur igen bara för att mysa, men sedan kom regnet, så då kände jag inte för det. Myste i stallet istället. Fixade honom lite, för i morgon åker vi iväg på semester. Ska hälsa på släktingar i Skåne. Jag kommer att sakna Blidur! Men, han är ju i goda händer här hemma, så han kommer att ha det bra.

Skavsåret han hade igår från munkorgen såg mycket bättre ut idag. Jag smorde både idag och igår och sänkte munkorgen lite, så då blev det bra!

Vi ska försöka åka förbi Börjes i Tingsryd på väg hem från Skåne. Kanske blir det en tömkörningsgjord till Blidur då!

Kommentarer
Postat av: Anna Funni Jonasson

Hej!!



Min kompis hittade en bild på Blidur på bukefalos... Hon mailade den till mig och frågade: Är inte detta din Blidur...?

Hmm tänkte jag och kollade. Jo visst är det likt. Hittade din blogg och visst är det Blidur!!!

Jag är hans uppfödare!! Hade honom tills han från födsel till han var ungefär 8 tror jag!

Jätte roligt att läsa honom. Kommer följa din blogg.

Har undrat var han tagit vägen sen jag var hos hans andra ägare efter mig, Harriet nära edeby gård..

Min mail är [email protected]

Vore kul att höra från dig!

Mvh Anna

2009-07-19 @ 20:17:47
URL: http://annajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0