Barbacka

Värmen går på högvarv här, men det är skönt och jag ska inte klaga. Jag har fått en energikick och är ganska pigg, ibland iaf.

I dag tog jag mig faktiskt en liten ridtur, men den var liten och inte så "seriös". Skrittade runt barbacka på ridbanan. Tränade lite med vikthjälperna, stanna, svänga osv. Blidur var väldigt seg och jag med, pga värmen, så det blev inte så länge eller så avancerat. Men lite lagom mysigt var det!

Nu på kvällen såg jag att Blidur har fått en ny flickvän! Det var ett sto som hängde efter honom. De stod tätt tätt intill varandra och åt. De var sååå söta! Vignir hade sett honom leka med ett föl tidigare, så han har sin lilla roll där som extrapappa. Han är ju den enda valacken i flocken där, så han får väl vara lite lekfarbror. Underbara häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0