Barnponny

Igår fick Blidur vila, mest pga mig. Jag höll på hela dagen att ta bort färg och lack från köksmöblerna och så var jag så frusen och kände inte för något. Var ute till honom på kvällen och borstade, smorde och myste. Han fick sova inne sedan och det såg han ganska nöjd ut med. Det gäller att passa på när halva stallet är tomt.

I dag ska Blidur ut på äventyr utan mig. Han ska vara ponnyridningsponny på något kalas eller liknande. Mycket spännande. Sa först nej eftersom att han kan bli stirrig när han är ensam, men nu följer russet med så då är det säkert inga problem.

Vi ska iväg o kolla på trav, men först ska jag äta upp min frukost och sedan gå ut till stallet en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0