Longerat

I dag har jag longerat Blidur. Han var duktig, lyhörd och pigg och lite sådär gulligt busig. När jag bad honom öka gångart så slängde han lite med huvudet och tog något galoppsprång, bara sådär som "Jaa, du vill att jag ska öka, då gör jag det". Han är rolig!

Vi höll på ganska länge i mest trav och han blev inte speciellt anfådd, så konditionen börjar nog komma. Avslutade med att promenera lite.

Annars så är jag trött, tröttare tröttast tror jag. Var på dubbelpass sjukgymnastik på förmiddagen, och så sov jag ett tag när jag kom hem, men ingen energi har jag ändå. Typiskt. Jag hoppas på lite bättre väder, åtminstone lite sol, då brukar jag bli lite piggare iaf.

Var duktig och tvättade av Blidur lädergrejor efter träningspasset idag. Ska försöka få rutin på det, att jag drar av det med lite lädertvål när jag har använt det. Nåväl, försöka iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0