Torsdag

I går var jag pigg på morgonen så jag var ute tidigt i stallet och tog av Blidur täcket, släppte ut honom i hagen och mockade åt honom. Det straffade sig sedan och jag var sååå trött på kvällen, så jag orkade inte gå ut och sätta på honom munkorgen utan somnade kl 22 istället. Och det är tidigt för att vara mig.

I dag har jag istället varit pigg på kvällen och red Blidur en stund på ridbanan på kvällen. Det gick hyfsat, han var lite seg men ändå lite tittig och lite sådär busig i sinnet, även om han inte gjorde något. Han fick efter ridturen på sig munkorgen och fick gå ut i hagen igen.

I morgon kommer systerdotter Nella och förhoppningsvis har hon med sig sina borstar, så att hon kan borsta sin häst!


Blidur i förrgår när han var nybadad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0