Underbart

Inget vettigt gjort med Blidur än idag, pga värmen. Men jag bara måste skriva ändå. I dag har han fått mig rörd två gnger.

Först idag när jag hämtade honom i hagen, så kom han fram till mig när jag ropade. Annars brukar han ju bara stå kvar och äta och jag får gå ända fram till honom. Det var första gången sedan han flyttade hit som han gjorde det! Underbart!

Och så nu, jag skulle egentligen städa, men gick ut och pratade med Blidur som står här ute i trädgården nu och äter. Och vi myste så länge. Lutade huvudena mot varandra och stod och pratade och andades ett tag. Riktigt mysigt! Han luktade så gott, sådär som jag minns att hästar luktade när jag var liten. Sån där speciell doft av häst. Äkta härlig varm häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0