Elitloppssöndag

Jag har inte träffat min häst idag, men ack så många andra hästar jag har sett! Jag har nämligen tillbringat hela dagen på Elitloppet! Andra året i rad och fastän jag tvekade om jag skulle "orka" gå i år, så är jag jätteglad över att jag gjorde det! Det är en sån fantastisk stämning där! Det går ju inte att beskriva det varken med ord eller bilder, man bara måste vara där för att känna känslan!

Bilder har jag i mängder, kanske kommer några i morgon!

Blidur har blivit väl omhändertagen av Matte idag. Han tog av honom munkorgen och lät honom vara utan några timmar. Tydligen såg Blidur förvånad ut när han tog av den och sedan hade han följt efter Matte ett tag, där i hagen, innan han förstod att han var fri att göra vad han ville. Mycket rart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0