Riden två gånger

I dag på förmiddagen satte jag på Blidur hans munkorg. Stackarn. Men ganska fort så var han igång och åt, så han lär sig fort.

I dag på dagen så red några barn honom på ridbanan och det gick bra! Han busade lite i galoppen, men ryttaren klarade av det bra. Skönt!

På kvällen tog jag in honom för att pyssla och ta av honom munkorgen, men sedan blev jag så sugen på att rida barbacka, så så blev det. Det har jag inte gjort sedan efter att jag opererade höften, men allt gick bara bra! Blev både lite skritt och tölt och lite inslag av trav. Kul!

I natt får han sova inne eftersom lediga boxar finns. Ställde honom först i en box, men då blev hingsten brevid galen, så då fick han ta en annan box.


Jag rider barbacka


Det ena barnet förbereder sig för en ridtur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0