Fyndat lite på Tradera

Usch så ont jag har i kroppen nu! Har ju dels ridit och innan dess gjorde jag mitt träningsprogram på pilatesbollen, så det hänger väl kanske ihop med det. Ska strax lägga mig på spikmattan uppe i sängen och hoppas på att det känns lite bättre.

Har suttit och passat på en auktion på Tradera nu gällande ett par ridbyxor! Och se där, jag la det högsta budet! Nya, helskodda byxor för 309 kr plus frakt! Likadana byxor som jag häromdagen funderade på att beställa från Hestbolaget för 450 plus frakt, men inte gjorde. Så nu känner jag mig nöjd!

Jag gillar Tradera! Var brukar ni fynda?




Kommentarer
Postat av: Karin

jag säger detsamma, vad roligt! :)

så du hyr in dig hos Vignir, lr?

ja, lyftingur är verkligen en jättemysig häst!

2009-11-10 @ 20:36:15
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0