Lite bråkig men sedan bättre

Idag har jag ridit ut en sväng på Blidur. Han var lite testig idag, dels ville han inte lämna gården och sedan i allén där vi mötte Johanna på häst så försökte han vända. Men, spöet på baken på honom och så gick han. Fick lite peppning av Johanna där, mycket bra, tack!

Resten av ridturen skötte han sig iaf och gjorde inget dumt. Vi red bort till backen vid järnvägen där vi galopperade en liten bit innan vi vände. Töltade resten av biten. Vi mötte Johanna på en annan häst när vi var på väg hem men då skötte sig iaf Blidur och gick dit jag ville.

Både jag och Blidur var rätt trötta när vi kom hem och jag känner mig fortfarande helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0