Väntan på veterinär och travaktiviteter i stan

Sitter här och väntar på veterinären som ska vaccinera Blidur. Han skulle komma på förmiddagen, så vi får väl se när han dyker upp, klockan är kvart i ett nu och jag har inte hört något än.

När veterinären har varit här ska jag möta Lotta och sedan ska vi in till stan och kolla lite på aktiviteterna kring Breeders Crown som avgörs i morgon på Sundbyholm. De har lite mässa, föreläsningar och hästauktion. Säkerligen tipspromenad med för det hade de förra året. Då vann jag, men var för långsam fram, så de ropade upp en annan som vann varma sköna stallkläder. Jag är inte alls bitter, nej nej. ;) I år får jag ha en kurir utifall att det skulle ske igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0