Yes!

Nu är jag och Blidur ägare till en Wintec dressyrsadel! Jag är så glad! Vi testade först en Globus Clic, men dessvärre var den lite för dyr för min plånbok. Jag känner mig jättenöjd med Wintecen, det var sån jag kollat på tidigare och den kändes bra att rida i. Jag hoppas att den passar Blidur bra och att han trivs bra i den. Det blev det vita koppjärnet som är storlek extravid och eventuellt kunde vi knacka ut det lite. Förhoppningsvis får Blidur snart mindre mage och då kommer den att ligga jättebra på honom. Jag köpte sadeln via Karin Åberg, som har sidan http://www.sadlar.se

Jag passade på att städa lite bland mina grejor medans jag väntade på sadelprovaren. Testade några täcken på Blidur som jag inte provat tidigare och sådär. Matte var med mig i stallet och förstås kom Amiga och var så himla till sig över att vi var i stallet och inte hemma. Jamade som bara den och höll på!

Nu är det duschen som gäller och snart är det sovdags, det har varit en lång men mycket bra dag! Att hitta medryttare och sadel på samma dag, det är bra! Dessutom har jag bokat tid till vaccination av Blidur, så på fredag kommer veterinären och fixar det!


Min nya sadel!


Amiga sällskapade med oss i stallet och hälsade på Blidur





Kommentarer
Postat av: Sussie

VILKEN SNYGG SADEL!!! Hoppas att ni kommer att trivas med den!

//Sussie

2009-11-03 @ 22:21:22
URL: http://sussiesdjur.blogg.se/
Postat av: Maris

Japp den är så fin!

2009-11-04 @ 23:14:28
URL: http://marisochblidur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0