Ett fräscht stall

Jag har varit dålig med bilder nu ett tag, mest pga datastrul, men nu blir det lite bilder!

Jag minns inte om jag skrivit om det, men iaf så är stallet så otroligt fint invändigt nu! Det har ju städats, dammats, tvättats med högtryckstvätt, kalkats tak, oljats boxar och lite sånt där. Innan var det ju väldigt mörkt, främst i taket pga att färgen lossnat, spindelväv och sånt, men nu är det betydligt ljusare och finare! Nästan som ett helt annat stall!

Jag har inte tagit några bilder på när allt är riktigt klart, men här är några bilder från när ena halvans tak var klart och den andra halvan höll på och tvättades!




Del två av stallets boxar tvättas, innan det är dags för målning av väggar och tak.


Matte gör rent väggar.



Såhär tjusig såg taket ut innan och här är det ändå rengjort.



Voila, stall del ett efter att tak och väggar är målade! Nu mera är även boxdörrarna och gavlarna inoljade och fina.



Vitt tak!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Vad fint det blev!!!!!!!!!! Tror nästan inte att det är samma stall. Måste komma och se det i verkligheten också!!



//Sussie

2009-10-04 @ 07:45:09
URL: http://sussiesdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0