Löslongerat över bommar

I dag har vi haft hand om stallet på morgonen, så då passade jag på att aktivera blidur med när jag ändå var där ute. Matte var snäll och hämtade honom så att jag slapp gå. Jag löslongerade sedan Blidur på ridbanan. Han var så pigg och busig! Minsta lilla jag gjorde så reagerade han på, brallade runt och blev tjurig när jag sa åt honom att gå snabbare. Jätterolig var han! Lite överskottsenergi! Dock så blev han snabbt som vanligt, småseg och trög. Jag lät honom trava över upphöjda bommar och det gick rätt bra! Jag hade visserligen bara två bommar, men lyfta på benen fick han i alla fall. Ska se om jag kan leta fram lite fler saker, för att lyfta på benen är ju nyttigt!

Just nu står Blidur inne med fleecetäcke på sig och torkar, men snart ska han få gå ut till sin kompis igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Och det kommer nya tävlingar hela tin :)

Kanske något fint till dig själv du vill vinna.

Eller något att ge bort till någon av dina nära och kära.



Var gärna med och tävla :

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara att ta bort den hära kommentaren :)



Kram//M

2009-10-24 @ 15:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0