Träffat sadelutprovaren

I dag har sadelutprovaren Karin varit här hos oss! Hon kikade lite på Blidur men ska komma tillbaka igen nästa vecka och då ha med sig lite fler sadlar i min prisklass och efter mina önskemål. Eventuellt blir det någon syntetsadel med utbytbara koppjärn, vi får se!

Blidur skötte sig iaf bra idag och var trevlig. Gick med honom ner till hagen sedan och pratade lite med honom undertiden. Tanken slog mig varför jag envisas med att gå ner till hagen med honom, jag kan ju lika gärna rida barbacka dit. Har inte tänkt på det förut, men det borde ju funka bara bra!

Har fått kortison i ryggen idag och känner mig lite sliten efter det. Det gör väldigt ont när jag får det, men förhoppningsvis blir det bättre sedan. Har för mig att läkaren sa att det kan göra mer ont i några dagar innan det hinner verka, så vi får väl se hur det blir med det.


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, va roligt att det snart är pågång med ny sadel till er!

Vi hittade ingen, och eftersom jag trivs i min och han också så ska vi bara stoppa om den och göra den lite mindre i bommen.

Så vi får se hur det går då, annars skulle hon hålla utkik efter någon som hon tror skulle passa.

Ha det bra och gärna en update om hur det går med sadeln!

/Julia

2009-10-28 @ 21:47:09
URL: http://www.jhastar.webgain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0