Rört lite på oss

Det är fortfarande stor stiltje här! Höstens alla aktiviteter har ju dragit igång och min energi är låg. Har iaf löslongeat Blidur några gånger, senast idag. Jag har minskat ner banan lite och jobbat mycket med att han ska hålla igång i galoppen tills jag säger något annat. Det har inte gått så bra när banan varit större, då jag helt enkelt inte kunnat nå honom när han saktat av. Att springa är ju inget som funkar med mina leder. Men nu har det iaf gått hyfsat!

Han har skött sig bra och varit ganska lyhörd. Vi körde även lite stretching idag med hjälp av ett äpple. Böja halsen mycket åt sidorna och töja lite och att böja ner huvudet mellan frambenen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0