Sex veckor på sjukhus

Som jag skrev sist så hade jag ju ett skov i lederna och det har gått ungefär 7 veckor sedan sist och de senaste 6 veckorna och 3 dagarna har jag tillbringat inlagd på psyk. Jag har min andra permisson nu och det är snart dags för utskrivning, kanske redan i morgon om jag har tur. Jag gick in i väggen helt enkelt, smärtan blev för påtaglig och jag hade inga medel att ta till för att hantera smärtan förutom värktabletter. Ingen bra kombination. Jag minns inte alls mycket från de första veckorna, jag sov inte, var manisk, uppe i varv, rädd och väldigt förvirrad. Hemskt så det kan bli, men skönt att hamna på botten och få insikt och kraft att ta sig ur allt elände!

Jag har saknat Blidur så mycket! Igår tog jag mig faktiskt en ridtur på ridbanan och så är planen idag igen! Jag galopperade, red i alla gångarterna och det var sån frihet så jag satt och tjoade av lycka! Så härligt!

Blidur går tillsammans med ett gäng unghingstar nu och han trivs bra. Leker med dem och står i. Hullet är rätt ok, han har stor mage som får tränas bort sen när jag mår ännu bättre. <de har ju fri tillgång på mat där ute, så han står och äter mest hela dagarna.

Ta vara på livet och njut av våren allihopa!
Trackback
RSS 2.0