Första för i år

Just nu har jag och Blidur lite vila! Det beror iofs mest på vädret och hälsan och är egentligen inget planerat eller eftersträvat. Men men, nu är det så.

Jag är för tillfället hos syster i Sthlm och har firat lilla Paola som fyller ett år idag. Jag ska under dagarna här läsa lite intressanta hästböcker och fundera lite på planen och målet inför våren och i år för Blidur och mig.

Blidur mår iaf bara bra och trivs bra nere i lösdriftsflocken där han går med ston, föl och unghästar. De har fri tillgång på mat, så jag gissar på att han är mycket lycklig och att magen växer igen...

Eventuellt ska min medryttare hoppa av pga tidsbrist, så eventuellt så letar jag efter en ny medryttare. Vet ni någon som kan tänkas vara intresserad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0