Hej hej!

Här är det verkligen stiltje för tillfället. Jag har ett skov i min reumatism och ryggen är nästan värst. Så det har inte blivit något rida av nu på länge tyvärr. Längtar, men inser att ryggen just nu inte skulle palla det. Så jag försöker mest nu att inte anstränga mig mer i onödan och så ska jag träffa undebara sjukgymnasten på måndag och läkaren på tisdag. Sen får jag utgå efter vad de tror, hur jag ska göra för att det ska bli bättre.

Blidur mår iaf bra. Han växer och frodas på fri tillgång på mat. Han är glad över det! Han fäller rätt mycket nu, så våren är väl på väg.

Bilden här nedan föreställer min pappa i unga dar! Han red mycket och tävlade i hoppning. Han återupptog ridningen när jag började rida på ridskola och under några år red jag, pappa och min syster Anna i samma ridgrupp i Katrineholm. Mycket kul hade vi!






Kommentarer
Postat av: Sussie

Vad stilig din pappa var på hästryggen!! Och modig! Jag skulle aldrig våga hoppa...

2010-03-06 @ 14:42:56
URL: http://www.ringsdal.se
Postat av: Maris

Jaa verkligen! Tänk, han red ju Blidur oxå när han var din häst, på barnkalaset när Blidur var sådär busig och M:s mamma ramlade, så gamla takterna sitter verkligen i! :) Jag är väldigt stolt över min pappa!

2010-03-11 @ 21:43:10
Postat av: Ebba

Tur att du håller på med riktiga hästar i alla fall ;)

2010-03-28 @ 09:25:57
URL: http://www.ebbainanutshell.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0