Blidur 14

I dag fyller Blidur fjorton år och han har fått lite extra morötter bara därför!

Jonathan var med mig i stallet och pysslade med honom idag. Hjälpte mig att borsta och sådär. Jag red sedan ut bort till Nybygget och det var en motsträvig Blidur jag hade under mig. Han bråkade inte, men vägrade lyssna på skänklarna och ville ner i gräset och sådär. Han skärpte sig efter ett tag men är lite stel och så i sidorna. Vi töltade hela biten förutom på hemväg då travade vi.

Jag och Jonathan försökte lära Blidur att sparka boll idag. Med lite träning så ska han nog lära sig det med tror jag!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Grattis Blidde!! Krama honom lite extra från mej och Niklas och alla djuren här på Stora Trana!

2010-05-27 @ 21:40:07
URL: http://www.ringsdal.se
Postat av: Julia

Ett ridläger för barn och ungdomar kommer anordnas på Asphult den 17-18 juni (ingen övernattning)

Känner ni någon ridsugen tjej/kille som vill gå på lägret, hör av er till mig via mail eller telefon.(mitt tele.nr och mailadress finns på www.jhastar.webgain.se där hittar ni även mer info om lägret)

Eller ring Britten på 016 941 33

2010-06-07 @ 16:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0