Utlånad men hemma nu

I onsdags tömkörde jag Blidur på gräsmattan och han fick dra släden. Det gick bara bra! Han tyckte att det var lite jobbigt ibland när han skulle svänga och repet kom hårt mot benet men det förstår jag.

Blidur har varit utlånad till Conny torsdag till måndag, på Stenbro där Conny jobbar. Där har han ridit och säkert tränats i lite westerngrejer. Blidur hade varit jobbig vid uteritter och velat vända hemåt. Han kan ju bli lite nervös i nya miljöer, jag minns hur han var i början när han flyttade hit, så vi får väl se. Borta bra men hemma bäst tror jag att Blidur tycker! Det är skönt att ha honom hemma igen!

I dag kommer en kompis hit och hälsar på och då kommer vi nog pyssla lite med Blidur skulle jag tro!

I morgon fyller Blidur fjorton år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0